لوگوی ماشین ها چه مفهومی دارند؟

لوگوی ماشین ها نمایانگر حجم زیادی از اطلاعات هستند که در بیان بصری، متراکم و فشرده هستند.

به همین دلیل در طول تاریخ از نمادها و نشانه‌های که دارای هویتی بصری هستند به‌ عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط استفاده‌ می شود. نشانه یک سازمان باید مروج بصری آن باشد، هویتی که به‌ آسانی و به‌ سرعت قابل‌ تشخیص باشد. بر اساس تحقیقات، لوگوی یک برند یکی از مهم‌ترین عناصر خارجی دیداری برای مشتریان است. در طراحی لوگو باید به رنگ، قالب و دیگر اجزای آن توجه کرد زیرا هر یک از آن‌ها ویژگی و مفهوم خاصی دارد که آن را به مخاطبان انتقال می‌دهد.

پشت تک تک لوگو های برندهای معروف خودرو های کلاسیک معنا و مفهوم متفاوتی وجود دارد. همچنین علائه بر معنا در گذر زمان دستخوش تغییراتی هم شدند که باعث زیبا تر شدن و متفاوت تر شدن و خاص تر شدن آن لوگو می شود. مثلا لوگوی شورلت دستخوش تغییرات زیادی است یا برند جیپ لوگو با اشکال متفاوت دارد.

برای مطالعه تاریخچه و سرگذشت لوگوی شورلت کلیک کنید.

از محصولات کلاسیک کار دیدن کنید.

 

 

نظر خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
دسته بندی ها
بستن
خانه
دسته‌بندی
اسلایدبار
1 علاقه‌مندی‌ها
0 کارت خرید

ورود

سبد خرید

بستن

سبد خرید شما خالی است.

شروع خرید

یادداشت
لغو
تخمین نرخ حمل و نقل
لغو
کد کوپن اضافه کنید
کد را وارد کنید
لغو
بستن
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه