تاریخچه لوگوی شورلت

لوگوی شورلت

لوگوی شورلت Chevrolet

لوگوی شورلت: شورلت یکی از قابل‌تشخیص‌ترین آرم‌های جهان است و در طول تاریخ کمی تغییر کرده است و از سوی افراد قابل شناسایی هست. این لوگو غالباً به‌عنوان صلیب توصیف می‌شود و برخی هم آن را شبیه پاپیون می دانند.

این لوگو موازی با سطح افقی با یک مربع قرار دارد تا شکل متقابل بگیرد. لوگوی معروف شورلت در رنگ طلایی و زرد است که یک حاشیه‌ی نقره‌ای دارد. آرم شورلت بر مبنای طراحی لوگوی طیفی از خودروهای تولیدی است که این نام به خاطر ((لوئیس شورولت)) راننده مسابقات سرعت، قرار دارد.

انتخاب لگوی شورلت توسط یک طراح خودروی آمریکایی، ویلیام کارپو دورانت اتفاق افتاد. البته روایت متعددی درباره ایجاد این طرح وجود دارد. گمانه زنی هایی درباره اینکه این طرح از یک کاغذ دیواری در یک اتاق در یکی از هتل های واقع در پاریس متولد شده یا روایت دیگری از سمت دختر دورانت که می گویید پدرم در هنگام صرف شام بر روی میز آشپزخانه این لوگو را طراحی کرد. از سمت همسر دورانت اما داستان دیگری نقل می شود؛ او می گوید دورانت ایده این لوگو را از روی یک آگهی گرفت. در نتیجه تمامی این تغییرات و روایات ما جدید ترین لوگو را بر روی محصولات آن می بینیم.

از محصولات شورلت کلاسیک کار مارکت دیدن کنید.

 

نظر خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
دسته بندی ها
بستن
خانه
دسته‌بندی
اسلایدبار
0 علاقه‌مندی‌ها
0 کارت خرید

ورود

سبد خرید

بستن

سبد خرید شما خالی است.

شروع خرید

یادداشت
لغو
تخمین نرخ حمل و نقل
لغو
کد کوپن اضافه کنید
کد را وارد کنید
لغو
بستن
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه